Sommige merken zijn allang niet meer van deze tijd. Ze zijn niet te betalen of gebruiken materialen en werkwijzen waar veel mensen niet meer achter staan. Dan komen er andere merken op de markt die wel aan de verwachting van de consument voldoen en ook hoogstaand zijn als het gaat om kwaliteit en stijl. Of zo’n ouder merk moet vernieuwen, of het veld ruimen. In deze blog vertel ik je daar meer over. Lees je mee?
Duurzaam, een goede koop
Niet iedereen is ervoor om merkkleding te kopen. Het zou pretentieus zijn en onnodig duur. Daar ben ik het niet altijd mee eens. Er zijn namelijk zat merken die hun producten voor een hele goede prijs verkopen. Goedkoop is duurkoop, dat weten we allemaal. Als je meer moet betalen voor een goed product is dat niet meer dan logisch, er wordt ook kwaliteit gegarandeerd. En op deze manier ben je veel duurzamer in je aankopen, je kan er immers veel langer mee doen omdat het product goed is en lang mee gaat.
Josh V nieuw en clean
Josh V is zo’n ‘nieuw’ merk. Dit merk is opgezet in 2011 door Josh Veldhuizen. Deze modeontwerpster had een visie en heeft die met man en macht nagejaagd. Daar is nu een groot modelabel uitgegroeid. De kleding kenmerkt zich door het minimale. Er zijn details aangebracht die het tot leven brengen maar over het algemeen zijn de kleuren en cuts neutraal. Zo kun de items iedere keer weer anders stijlen, heel divers.
Kleur en print met Versace
Een merk dat mee is gegaan met de tijd is Versace. Goed dit label is nog steeds een stuk duurder dan anderen maar deze items zijn dan ook ware statement pieces. Ze zullen je outfit omtoveren in iets speciaals. Denk aan de Versace Jeans Couture. Een prachtige jeans die precies zit zoals het hoort, je helemaal omarmt en al je vormen goed laat uitkomen, met een kleine vintage look. Of je nu gaat voor een item met een print of een effen kleur, de klasse straalt ervan af.
Een cadeautje voor jezelf of een ander
Een mooi mode item kopen is natuurlijk altijd leuk. Trakteer jezelf op iets moois deze zomer of verras een familielid of vriendin hiermee. Je zult gegarandeerd een lach toveren op het gezicht van de ontvanger, dat is gewoon wat deze items met mensen doen. Dit zijn de merken van deze tijd.